گروه رایان پرداز

  • کامپیوتر رایان پرداز خوی
  • اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً .

    متن و آهنگ سرود « میم عین لام میم »

    نوین پرداز | Sunday, 12 Ordibehesht 1395 | ۶۵ نظر

    میم عین لام میم               میم و عین و لام ومیم  (4)  
    معلم (2)
    سهی سروم سرو آزادم ای معلم
    قوی از تو بیخ و بنیادم ای معلم (2)
    باغبانم  باغبانم                     رهنما رهبر نکته دانم
    از تو شد باغ گل آشنایم                  از تو شادم ای معلم
    ای سپیده سحر روح اختر                 بحر گوهر  بحر گوهر
    از دمت زنده تر شد روانم                  اوستادم ای معلم
    تا به گیتی(4)            گل به گلشن دمد جاودانه         در زمانه
    سرکند عمر عاشقانه این ترانه از کرانه
    مهتر دیده ور مهر خاور                    حکمت آموز فرزانه پرور (2)
    مهتر دیده ور مهر خاور                   حکمت آموز فرزانه پرور
    نکته دان ره همزبانی                       روشنان را مه آسمانی
    آسمانی مه آسمانی                        روشنان را مه آسمانی
    فطرت آهنگ                    حیرت و رنگ
    غیرت اندوز                     عبرت آموز
    کیمیاگر                          آن هنرور (2)
    آن هنرور که مس را کند زر (2)
    آن که آموزد از از وی نو آموز (2)
     عزت آموز      عزت آموز (2)
    تا شود به      روزش از روز           هردو خرم           هردو پیروز (2)
    میم عین لام میم         میم عین لام میم (4)        معلم  معلم


    دریافت با کلام


    دریافت بی کلام

    • نوین پرداز

    نظرات  (۶۵)

    خییییییییلییی خوبه
  • پارسا
  • ماهم
  • محمدرضا
  • بهترین سروده معلم که تا حالا شنیده ام
  • ساره اسماعیلی
  • با تشکر ازشما. این سرود خیلی قشنگ است، و همچنین این سرود جزو سرود جشنواره مدرسه ما بوده. ممنون
  • علی خیراندیش
  • خیلی خیلی خیلی عا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لیه خیلی زیبا بود ممنون من و هم کلاسی هایمان این سرود زیبا را اجرا کردیم ممنون دست شما درد نکنه واقا
    عا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لیه خیلی ممنون
  • علی خیراندیش
  • خیلی خیلی خیلی عا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لیه خیلی زیبا بود ممنون من و هم کلاسی هایمان این سرود زیبا را اجرا کردیم ممنون دست شما درد نکنه واقا
    عا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لیه خیلی ممنون
    سلام خیلی جالب است خیلی از تهیه کنندگان این شعر ممنونم
    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییبووووووووووووووووووووووووودد
    این سرود برای معلم ها عاااااااااااااااااالی
    سلام این سرود عالیه
    عاااااااالللللللیییییییی بود.بیگ لایک واقعا
  • الهام جووون
  • عالی برای مدرسه تمرین کردیم اول شدیم
    خیلی خوب بود ما برای سرود انتخابش کردیم
    عالللللبللللللللللل بوووووووووووددد شادم کرد
    سرود عالیه ما الان دایم تمرین میکینیم ئوسه روز معلم بخونیم واقعا پدرمون در اومده قراره از صداسیما فیلمبردار بیاد واسه همین باید عاالی اجرا کنیم معلم سرود مون هم که انقد سختگیره . اخراش دیگه همه از نفس افتادن ولی در کل عالیهه
    عالللللللللللی من که این رو میشنوم شاد میشم حتی برای روز معلم هم خوندیم فقط کاشکی فیلم هم داشته باشد


  • Hasti0017
  • خیلی عالیه !!!!!!!!🙋🙋🙋🙋🙋👌👍
  • فایزه
  • عالیه ما به عنوان سرود واسه تشکر از دبیرمون که دارن بازنشته میشن انتخابش کردیم
    این واقعا عالیه یادمه زمانی که کلاس ششم بودم این سرودو تو مدرسه خوندیم الان هنوز که هنوزه عاشقشم
  • سجاد محمدزاده
  • سرود بسیار زیباییست
    من در مدرسه خودمان تک خوان این سرود هستم
    سلام واقعا عالیه مابراسرود همگانی انتخابش کردیم
    سلام
    شعر واقعا زیبایی من وبچه های کلاسمون این شعرو پارسالم خ.ندیم امسال هم روز معلم می خوایم بخونیم ممنون از شعر زیباتون
    خیلی قشنگه من عاشقش شدم
    خیلی بد بود .مخالفش
    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • پرنیان
  • عالی ما ب عنوان سرودمون انتخابش کردیم

    پاسخ:
    خواهش میکنم
    بسیار عالی بؤوووووووود ولی یکم مشکل داره
    پاسخ:
    چه مشکلی؟
    بسیار زیبا ست دوسش دارم
  • ...................
  • سلام وعرض خسته نباشید خیلی ممنونم عااااااااااااااااااااااااااااااالیه
    سلام ما بزرگترین اجرا کننده های موسیقی هستیم ب زودی اجرای این سرود زیبا رو داریم در کرمانشاه
  • اقیانوس
  • سلام خیلی ممنون واقعا عالی بود
    عالی بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود
  • ........ر
  • واقعا خیلی آهنگ خوبیه و ما هم اجراش کردیم واقعا سایتتون عالیه
    واقع
  • ناشناس
  • واقعا عالی بود ماهم اجراش کردیم واقعا سایتتون عالیه
  • رحیمی
  • عالیه و خاطره انگیز دل آدم رو متحول می کنه من یه سال اجراش کردم و خیلی ازش لذت بردم
  • رقیه رحیمی
  • عالیه و خاطره انگیز دل آدم رو متحول می کنه من یه سال اجراش کردم و خیلی ازش لذت بردم
    سلام
    یادش بخیرماهم روز معلم امسال اجراش کردیم.این آهنگ منو یاد دوستام و مدرسه راهنماییم میندازه.نهم
  • Mohammad Rahmafi
  • دقیقا چیز ی که ما اجرا کردیم ورتبه اول رو کسب کردیم مرسی
  • بنده خدا
  • هرکی گوشش نکرده حتما کنه چون پشیمون می شه گفته باشم
  • یه بنده خدا
  • ماهم تومدرسه اجذا کردیم
    ععععععععععععععااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییی

    عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا لـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی هــــــــــــــــــــه ما داخل مدرسه این سرود رو اجرا کردیم خیلی خوب بود خـــــــــــــــــــــــــــــــیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
    یادش بخیر این سرود سال 88 یا 89 بود من توی گروهه سروده مردسه بودم این کارو در دیدار رهبری با معلمای نمونه توی حسینه امام خیمینی اجرا کردیم و این سرود دفه اول توسط گروه سرود ما تولید و خونده شد که متاسفانه الان دیگه ورژن اصلیشو که ما خوندیم توی هیچ سایتی ندیدم
    عالیییییییییی بود
    ماهم توی مدرسه قرارشد روز معلم این سرود رو اجرا کنیم
    خیلی سرود زیباییه
    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود
    خیلی عالیه ما تو مدسه واسه جشنواره سرود خوندیم اول شدیم
  • پویااحمدوند
  • خوب بود من با دوستان خود داریم تمرین میکنیم برای روز معلم
  • نجمه جون
  • من برا روز معلن امسال با دوستام کارش کردم.🌝🌝🌝
    کم خایه مالی کنید برا ای معلما
    مر30
    سلام ما برای روز معلم میخونیم غاین سرود وخیلی عالیه متشکریم
  • پارمیدا
  • عالی بود
    بچم عاشقش شد
    سرود مدرسه ی ما هم شد.
  • محمد مهدی
  • خیلی شعرایتان زیباست
    خیلی زیناسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست
    خیلی عالی بود من خوشم اومد ممنون
    سایت تون هم خوب بود
    خوشم اومد
    ما برای روز معلم می خوانیم❤عاِلِِللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییه
    کانالتون عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • نا شناس
  • خیلى عالیه خییییلى ممنونم ما این سرود را براى روز معلم در مدرسه میخواهیم بخوانیم
    من بابچه های کلاسمون اجراکردم عالیه
    عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییی
  • امیر مهدی غنی پور
  • خیلی عالیه
  • امیر مهدی غنی پور
  • خیلی عالیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.