گروه رایان پرداز

  • کامپیوتر رایان پرداز خوی
  • اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً .

    تقویم اذان گوی سال ۱۳۹۴

    نوین پرداز | Friday, 7 Farvardin 1394 | ۰ نظر

    نرم افزار تقویم شمیم یار به عنوان اولین تقویم کاملاً مذهبی دسکتاپی در فضای مجازی است که توسط انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با محتوایی جامع و مفید طراحی و چند سالی است که به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

    همچنین با توجه به درخواست کاربران، اوقات شرعی را از 310 شهر کشور به بیش از 1200 شهر کشور افزایش داده شده است و همچنین به دلیل استقبال فارسی زبان خارج از کشور، اوقات شرعی بیش از 2500 شهر خارج از کشور را نیز تهیه و به تقویم اضافه شده است. اگر بخواهیم از امکانات این برنامه بگویم باید به تقویم روزانه و ماهانه به همراه رویدادهای ملی و مذهبی، هر روز شامل محتواهایی در قالب قرآن، اهل بیت، حدیث، احکام، شهدا، مشاوره و تربیت، نمایش اوقات شرعی و یادآوری و پخش اذان، اعمال عبادی، امکان ثبت یادداشت روزانه، امکان ثبت یادآوری و ... اشاره کنیم.

    از امکانات جدید این برنامه که به این نسخه اضافه شده می‌توان به نمایش خورشید و هلال واقعی ماه در گوشه دسکتاپ، امکان تعویض تم صفحه اصلی، امکان انتخاب سه اذان متفاوت برای صبح، ظهر و مغرب، بهبود سرعت و عملکرد تقویم، امکان تغییر مکان تقویم در راست یا چپ صفحه ویندوز و ... اشاره کرد.

    دانلود کنید: تقویم اذان گوی سال ۱۳۹۴


     • دانلود و مشخصات فایل

          اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
            حجم فایل: 14.5 مگابایت



                    دریافت فایل










    • نوین پرداز

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.