گروه رایان پرداز

  • کامپیوتر رایان پرداز خوی
  • اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً .

    با سلام ،

    به اطلاع مدیران محترم آموزشگاه های متوسطه دوره دوم ،  فنی و حرفه ای و مراکز پیش دانشگاهی می رساند فایل نتایج قطعی دروس نهایی از سامانه برگزاری امتحانات نهایی( final2.medu.ir ) قابل دریافت است.  ضمن مراجعه به این سامانه از سربرگ  "مدرسه"  گزینه "ارسال اطلاعات به دانا" را انتخاب و با استفاده از راه گزین "دریافت فایل"  فایل فشرده ی خروجی با نامی مانند WebFinalToDana3112_73720000_9401 را دریافت و ذخیره نمایید.

    با دریافت این فایل در سیستم آموزشگاه (DanaApp)  از سربرگ "نقل و انتقال اطلاعات"  راه گزین "دریافت نمرات از وب سایت عملیات امتحانات نهایی" کارنامه دانش آموزان را ملاحظه فرمایید. پس از روی چاپ آوردن کارنامه ها از سربرگ "عملیات فارغ التحصیلان" عملیات فارغ التحصیلی و گزارش دانش آموزان فارغ التحصیلی را اجرا و این گزارش را دریافت نمایید.

    ضمن بررسی دقیق و رفع اشکالات احتمالی گزارش را تایید نموده و از سربرگ  "عملیات فارغ التحصیلان"   کارنامه فارغ التحصیلی را دریافت و عملیات فارغ التحصیلان تایید شده را اجرا و فرم گزارش آن را دریافت ، بررسی و با گزارش قبل مقایسه و تایید نمایید.

     پس از آن ارسال اینترنتی اطلاعات را انجام دهید. گزارش فارغ التحصیلان تایید شده را به همراه ذخیره آموزشگاه جهت تکمیل مراحل فارغ التحصیلی دانش آموزان و صدور گواهینامه و ارسال اطلاعات به سامانه ساهت به واحد سنجش اداره آموزش و پرورش تحویل نمایید.

    در خصوص صدور گواهی موقت پایان تحصیلات دوره های متوسطه و پیش دانشگاهی ، با توجه به مشکلاتی که در سالهای گذشته برای فارغ التحصیلان  پیش آمده توجه مدیران و معاونین اجرایی را به این نکته جلب می نماییم که: صدور گواهی موقت پایان تحصیلات دوره های متوسطه و پیش دانشگاهی  منوط به طی فرآیند کامل فارغ التحصیلی  می باشد و مسئولیت هرگونه مغایرت بین مفاد مندرجات گواهی موقت قبولی با سایر مدارک و سوابق تحصیلی و اصل گواهی نامه پایان تحصیلات ، مانند اختلاف در مشخصات سجلی ، اختلاف معدل ، اختلاف در کد دانش آموزی اختصاص داده شده ی دوره متوسطه با دوره پیش دانشگاهی و ... ، بر عهده صادر کنندگان و تأیید کنندگان مدارک مذکور می باشد.بنابراین تأکید می گردد تا پایان فرآیند فارغ التحصیلی  و دریافت  نمون برگ 291  از سیستم منطقه و تایید آن ، از صدور هر نوع گواهی توسط سیستم مدرسه خودداری شود.


    • نوین پرداز

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.